Links Sitemap Business Linker Sitemap

Business Briefs

Farmec prezintă Unirea la Feminin

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță campania de responsabilitate socială corporativă "Unirea la feminin", dedicată ridicării nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România.

Lidl deschide primul magazin din Sighișoara

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea, în data de 8 martie, a primului magazin din Sighișoara.
Flanco Retail a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în 2017

Flanco Retail a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în 2017

Flanco Retail, brand românesc prezent pe piața autohtonă din 1994, a încheiat anul 2017 cu cele mai mari vânzări din istoria companiei, ajungând la 983 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de 7% față de anul precedent.

Riscuri mari pe piața ofertelor inițiale de criptomonede

Lipsa unei evaluări riguroase și a unui proces de due diligence efectuat de investitorii potențiali generează o volatilitate extremă a pieței ICO, se arată într-un nou studiu publicat de EY.

UniCredit Bank lansează creditul ipotecar pentru proiecte eficiente energetic

UniCredit Bank lansează Creditul verde, creditul ipotecar pentru achiziția imobilelor cu eficienţă energetică ridicată.

Raiffeisen Bank lanseaza platforma pentru sustinerea startup-urilor

Raiffeisen Bank lanseaza platforma pentru startup-uri "Factory by Raiffeisen Bank", o fabrica de afaceri pentru antreprenori.

Garanti Leasing finanțează o flotă de 20 de automobile electrice

Garanti Leasing, parte a Grupului Garanti România, finanțează 20 de automobile Renault Zoe, cu peste 300.000 de euro.
Declaraţia unică privind impozitul pe venit se va depune pana la 15 iulie 2018

Declaraţia unică privind impozitul pe venit se va depune pana la 15 iulie 2018

Declaraţia unică privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale va fi depusă de aproape un milion de contribuabili, conform datelor Ministerului Finanţelor Publice (MFP), bazate pe cifrele din 2017. Declaraţia unică uneşte şapte declaraţii, respectiv D200, D201, D220, D221, D600, D604 şi D605.

Allianz și Visa lansează o aplicație de plăți mobile și loialitate

Visa și Allianz Partners oferă consumatorilor o soluție de plată inovatoare, "Allianz Prime", reprezentând prima aplicație de plăți mobile și loialitate din industria de asigurări, care va permite clienților să efectueze plăți online și în magazine rapid, sigur și ușor prin intermediul dispozitivelor mobile.

Garanti Bank și Garanti Leasing semnează două acorduri de împrumut cu IFC

Garanti Bank și Garanti Leasing, parte a Grupului Garanti România, au semnat două acorduri de împrumut cu IFC, membră a Grupului Băncii Mondiale, în valoare cumulată de 32 de milioane de euro, cu scopul de a finanța întreprinderile mici și mijlocii românești.

Visa lansează un program pentru a oferi consumatorilor o experienţă mai bună de călătorie

Visa lansează astăzi un nou program cu scopul de a îmbunătăţi experienţa de călătorie cu orice mijloc de transport, aerian, pe șine sau auto.

Nestlé anunță rezultatele pozitive în România

Nestlé, compania de produse alimentare și băuturi, anunță rezultatele financiare înregistrate în 2017 și raportează o creștere organică de 2,4%, cu 1,6% creștere internă și 0,8% creștere a prețului.

Orbis raportează afaceri și rezultate financiare de succes pentru 2017

Orbis anunță că 2017 a fost un an cu afaceri și rezultate financiare de succes. Astfel, compania a profitat, de asemenea, de un mediu macroeconomic favorabil în întreaga regiune a Europei de Est.

Potrivit unui studiu recent se remarcă un nivel scăzut de încredere în privința siguranței datelor cu caracter personal

Gigya, companie recent achiziționată de SAP, lider de piață în soluții de identificare și gestionare a accesului consumatorilor, a realizat un sondaj în rândul clienților pentru a afla percepția acestora privind securitatea și confidențialitatea datelor personale în mediul online. Conform sondajului, The 2017 State of Consumer Privacy and Trust Survey, peste două treimi (68%) dintre consumatori nu au încredere în administrarea datelor personale de către companii.

Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016.

BTCP şi Cabrera Capital Markets vor furniza investitorilor din SUA servicii de tranzacționare şi analize pe piața de capital din România

BT Capital Partners (BTCP) și Cabrera Capital Markets, unul dintre liderii în tranzacționarea pe piețele de capital globale, anunță începerea unui parteneriat prin care BTCP va furniza servicii de analiză de piață și de tranzacționare clienților instituționali din Statele Unite ale Americii.

Lidl România finalizează construcția și amenajarea noului sediu central

Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.

Alstom va furniza 30 de locomotive electrice operatorului național marocan de transport feroviar

Alstom a câștigat recent un contract cu ONCF, operatorul național marocan de transport feroviar, pentru furnizarea a 30 de locomotive electrice.

Orbis Hotel Group a intrat pe piața din Slovenia

Orbis Hotel Group, partener strategic în Europa de Est al AccorHotels, a deschis primele hoteluri în Slovenia, Mercure și ibis Styles Maribor împreună cu partenerul local și investitorul Terme Maribor. În urma renovării, ambele hoteluri funcționează în cadrul unor acorduri de franciză și au primit primii oaspeți pe 29 ianuarie 2018 sub renumitele mărci AccorHotels, Mercure și ibis Styles.

Optical Network raporteaza afaceri in crestere cu 16 % în 2017

Optical Network, liderul pietei de optica medicala din România si totodata operatorul retelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 16 % în 2017 fata de anul precedent. Afacerile Optical Network in anul 2017 s-au incheiat cu vanzari de peste 55 milioane lei, in crestere cu 16% fata de anul precedent. La finalul anului 2017, compania depasise 320 de angajati (+12% fata de 2016).