Links Sitemap Business Linker Sitemap

Business Briefs

O nouă campanie anticontrabandă a fost lansată în regiunile de frontieră

Euromonitor Business Consulting Services, prin www.faracontrabanda.ro, în parteneriat cu Poliția de Frontieră și Poliția Română, cu sprijinul JTI, a lansat campania publică de conştientizare a efectelor negative ale comerțului ilegal cu țigarete, "Contrabanda, o modă care te prinde. De la 2 la 7 ani!". Campania se derulează în perioada martie-aprilie, în județele de graniță din nord-est, nord, vest, sud-vest, precum și în București.

Enel anunță investiții de 329 milioane de euro pentru perioada 2017-2018

Enel a planificat investiții în România de 329 milioane de euro până la sfârșitul ciclului actual de reglementare, în 2018, din care 151 milioane de euro în 2017 și 178 milioane de euro în 2018.

Extinderea pe piețele externe este prioritară pentru afacerile de familie din România

În următorii trei ani, afacerile de familie din România vor investi prioritar în capitalul uman, în extinderea pe noi piețe și în transformarea digitală, arată studiul EY - "Barometrul afacerilor de familie din România", ediția 2017.

Groupama Asigurări raportează creșterea veniturilor cu 16% în 2016

Groupama Asigurări a încheiat anul 2016 cu o creștere profitabilă de 16%, 5 puncte peste nivelul pieței și reușind, în același timp, să genereze profit în mod sustenabil pentru al treilea an consecutiv. Astfel, anul trecut, compania a subscris prime în valoare de 932,3 milioane lei și a înregistrat un profit IFRS de aproximativ 30 milioane RON.

Alstom a finalizat primul său proiect de control al traficului din Serbia

Alstom a livrat Companiei de Căi Ferate din Serbia cea mai recentă tehnologie a sa de centralizare pentru controlul traficului, lucrând în strânsă cooperare cu Institutul sârb Mihajlo Pupin.

Xerox se numără printre cele mai etice companii din lume, pentru al unsprezecelea an consecutiv

Compania Xerox a fost inclusă de către Institutul Ethisphere, lider mondial în definirea și promovarea standardelor și practicilor etice în afaceri, în clasamentul celor mai etice companii din lume, în 2017.

Conferinţă internaţională dedicată combaterii traficului ilicit cu ţigarete

Direcţia Generală a Vămilor a organizat prima Conferinţa internaţională privind combaterea traficului ilicit cu ţigarete, la care au participat reprezentanţi la cel mai înalt nivel ai administraţiilor vamale din România, Bulgaria, Ungaria, Serbia, Republica Moldova, Ucraina, Franţa, Norvegia, Marea Britanie, reprezentanţi ai EUBAM şi SELEC, precum şi reprezentanţi ai marilor producători de ţigarete din România (British American Tobacco, Japan Tabacco International și Philip Morris International).

Garanti Bank a instalat 21 de POS-uri în magazinele Arabesque din România

Garanti Bank a încheiat un parteneriat cu Arabesque pentru instalarea de POS-uri în 21 de magazine ale companiei românești de materiale de construcții din întreaga țară. Prin intermediul acestui parteneriat, clienții Garanti Bank care dețin Bonus Card pot plăti tot ceea ce achiziționează în magazinele Arabesque în 12 rate fără dobândă, cumulând și bonus de 0.3% pentru cumpărăturile efectuate.
Trenul Alstom Coradia iLint pe bază de hidrogen a efectuat primul parcurs de încercare

Trenul Alstom Coradia iLint pe bază de hidrogen a efectuat primul parcurs de încercare

Alstom a efectuat cu succes prima cursă de probă la viteza de 80 km/h a singurului tren de pasageri din lume alimentat cu pile de combustie cu hidrogen, denumit Coradia iLint. Testul a avut loc pe linia proprie de încercare din Salzgitter, Saxonia Inferioară (Germania).

Valoria intră pe piața de training și consultanță

După ce a lucrat timp de 24 de ani în corporații globale, iar în ultimul an a fost Partener & Senior Consultant într-o firmă de servicii profesionale locală, Elena Badea lansează un nou brand în piața de training și consultanță în afaceri, Valoria. Valoria este o companie de training, consultanță și coaching, iar misiunea sa este aceea de a transforma potențialul echipelor și organizațiilor în valoare.

LPF şi Panini lansează cea de-a treia ediţie a albumului Liga 1 Orange

Iubitorii fotbalului pot colecţiona începând din 10 martie albumul Ligii 1 Orange, sezonul 2016-2017. Aflat la cea de-a treia ediţie, albumul este realizat de Liga Profesionistă de Fotbal în colaborare cu Panini. Albumul Liga 1 Orange 2016-2017 conţine 386 de abţibilduri, însumând mai bine de 20 de pagini de colecţie.

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului pentru o industrie sustenabilă a lemnului

Holzindustrie Schweighofer a anunțat că se iau toate masurile posibile pentru minimizarea riscului de apariție în lanțul său de achiziție a lemnului provenit din exploatări ilegale. În ciuda faptului că nu efectuează operaţiuni de exploatare forestieră, ci cumpără lemn de la furnizori care acționează în conformitate cu legislaţia din România, Holzindustrie Schweighofer declară că se dedică eliminării neregulilor și tăierilor ilegale.

Mastercard şi eMAG continuă seria de beneficii acordate pentru plăţile online

Mastercard şi eMAG demarează cea de-a doua etapă a campaniei "Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte", prin care încurajează plăţile electronice în rândul consumatorilor din România. Companiile au precizat că pentru prima comandă plătită cu un card Mastercard sau Maestro realizată pe site-ul emag.ro, m.emag.ro sau din aplicația eMAG, clienții sunt recompensaţi cu un Card cadou în valoare de 25 lei, dacă nu au efectuat alte plăți cu acest card pe această platformă după 1 februarie 2016.

Porsche Engineering România atinge primul obiectiv de recrutare

Porsche Engineering România, cea mai tânără subsidiară a Porsche Engineering Group GmbH, a anunțat atingerea primului obiectiv de recrutare, de 20 de angajați.

Mastercard Index of Women Entrepreneurs scoate în evidenţă principalele ţări unde afacerile deţinute de femei prosperă

Deşi antreprenoriatul feminin este adesea generat de necesitate și curaj, condițiile de susținere puternice - precum accesul la serviciile financiare și ușurința de a face business - constituie premise ale succesului pentru afacerile deținute de femei, conform rezultatelor primului raport Index of Women Entrepreneurs, publicat de Mastercard.

Vânzările de active vor crește la nivel global în 2017

Contextul politic şi de business impredictibil, precum şi schimbările legislative din zona reglementărilor sunt principalele motive care îndeamnă companiile să-și vândă activele neesențiale, în funcție de amprenta lor geografică, conform studiului EY 2017 Global Corporate Divestment Study.
Alstom și NTL lansează Aptis, o nouă experienţă a mobilităţii, 100% electrică

Alstom și NTL lansează Aptis, o nouă experienţă a mobilităţii, 100% electrică

Alstom şi NTL au prezentat astăzi la Duppingheim (Alsacia, Franţa) o soluţie inovatoare în domeniul mobilităţii. Cum municipalităţile sunt permanent în căutarea unor mijloace de transport mai inteligente, mai eficiente şi mai bine conectate, Aptis a atras deja atenția clienților din Europa. În Franța, STIF a decis să lanseze două teste, unul dintre acestea fiind în colaborare cu RATP. Aptis va fi testat în Paris și în regiunea Ile de France, în cea de-a doua jumătate a anului 2017.

Schimbare de generație la conducerea grupului Action Global Communications

Action Global Communications, grup regional de consultanță în comunicare și relații publice, prezent în 40 de ţări inclusiv România, anunță o schimbare importantă în management: Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la fondatorul companiei, Tony Christodoulou. Schimbarea de generație vine după 45 de ani de la înființarea firmei și este însoțită de o reînnoire a identității de brand.

Restaurantele La Mama au aniversat 18 ani de istorie gastronomică

Ziua de 27 februarie 2017 a fost o zi specială pentru restaurantele La Mama, pentru ca a marcat împlinirea a 18 ani de la deschiderea primului restaurant La Mama din București. Ce au însemnat cei 18 ani, spune chiar proprietarul lanţului de restaurante, Cătălin Mahu:

JTI România, Angajator de Top pentru a patra oară consecutiv

JTI România a fost certificată Angajator de Top, pentru al patrulea an consecutiv. Institutul Top Employers a evaluat compania pe baza mai multor criterii, cum ar fi: strategia talentelor, planificarea forței de muncă, programul de integrare a noilor angajați, cursurile de pregătire profesională, managementul performanței, dezvoltarea abilităților de leadership, dezvoltarea carierei, compensațiile și beneficiile, precum și cultura organizațională.