Business Briefs
Nestlé, compania de produse alimentare și băuturi, anunță rezultatele financiare înregistrate în 2017 și raportează o creștere organică de 2,4%, cu 1,6% creștere internă și 0,8% creștere a prețului.
Orbis anunță că 2017 a fost un an cu afaceri și rezultate financiare de succes. Astfel, compania a profitat, de asemenea, de un mediu macroeconomic favorabil în întreaga regiune a Europei de Est.
Gigya, companie recent achiziționată de SAP, lider de piață în soluții de identificare și gestionare a accesului consumatorilor, a realizat un sondaj în rândul clienților pentru a afla percepția acestora privind securitatea și confidențialitatea datelor personale în mediul online. Conform sondajului, The 2017 State of Consumer Privacy and Trust Survey, peste două treimi (68%) dintre consumatori nu au încredere în administrarea datelor personale de către companii.
Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016.
BT Capital Partners (BTCP) și Cabrera Capital Markets, unul dintre liderii în tranzacționarea pe piețele de capital globale, anunță începerea unui parteneriat prin care BTCP va furniza servicii de analiză de piață și de tranzacționare clienților instituționali din Statele Unite ale Americii.
Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.
Alstom a câștigat recent un contract cu ONCF, operatorul național marocan de transport feroviar, pentru furnizarea a 30 de locomotive electrice.
Orbis Hotel Group, partener strategic în Europa de Est al AccorHotels, a deschis primele hoteluri în Slovenia, Mercure și ibis Styles Maribor împreună cu partenerul local și investitorul Terme Maribor. În urma renovării, ambele hoteluri funcționează în cadrul unor acorduri de franciză și au primit primii oaspeți pe 29 ianuarie 2018 sub renumitele mărci AccorHotels, Mercure și ibis Styles.
Optical Network, liderul pietei de optica medicala din România si totodata operatorul retelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 16 % în 2017 fata de anul precedent.
Afacerile Optical Network in anul 2017 s-au incheiat cu vanzari de peste 55 milioane lei, in crestere cu 16% fata de anul precedent. La finalul anului 2017, compania depasise 320 de angajati (+12% fata de 2016).
Visa anunță lansarea Studioului de Inovație Visa din Tel Aviv, un spațiu de creație comun în care Visa va lucra cu fintech-uri israeliene pentru a găsi cele mai bune soluții pe care să le integreze în ecosistemul său de plăți.
Medicover, companie cu capital suedez listată la Bursa din Stockholm, a prezentat raportul financiar interimar pentru anul 2017.
De la 1 martie, un vânzător Lidl încadrat cu salariul minim va realiza venituri medii lunare garantate de 3061 de lei brut, în vreme ce un comisionar aflat în aceeași situație va câștiga 3301 lei brut.
Soluția de plată contactless a călătoriilor direct în mijloacele de transport din Sibiu a fost implementată de Banca Comercială Română, în parteneriat cu Global Payments și Tursib și în colaborare cu Telekom Romania.
CTP, dezvoltator și administrator pe termen lung de parcuri industriale și logistice premium, și DSV, companie aflată pe locul cinci la nivel mondial pe piața de transport și logistică, au încheiat un acord pentru închirierea a aproximativ 40.000 mp în CTPark Bucharest West.
Banca Transilvania este singurul brand bancar romanesc din topul celor mai valoroase branduri bancare din lume, Brand Finance Banking 500, realizat in acest an de Brand Finance, firma globala independenta de evaluare si strategie de brand, si publicat de revista The Banker.
Credius Pay și NETOPIA mobilPay, procesator de plăţi electronice, anunță lansarea unei soluții de plată dedicate magazinelor online, prin care clienții acestora vor putea să finalizeze o comandă chiar și în cazul în care nu dispun de fonduri suficiente pe carduri.
Tellur, brand 100% românesc de pe piaţa de accesorii telecom şi entertainment, continuă să îşi extindă gama de produse,
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, susține în mod activ proiectele care încurajează antreprenoriatul românesc, dezvoltarea sustenabilă și respectarea mediului înconjurător, precum și alte inițiative care au un impact pozitiv asupra comunității.
TransferGo, compania de transferuri online internaționale rapide, a facilitatat, în 2017, transferuri în valoare totală de peste 677 milioane de euro între 46 de țări la nivel global.
Alina Culcea ocupa poziția de Director General al companiei Amgen România începând cu 1 februarie 2018.