Links Sitemap Business Linker Sitemap

Efectele recesiunii ocolesc brandurile de top

2914 afisari
Alina Proorocu
Pe ansamblu, veniturile consumatorilor din Romania nu sunt la acelasi nivel cu cele ale vest-europenilor, dar tara noastra ocupa un loc fruntas in regiune din punct de vedere al vanzarilor pe segmentul ceasurilor de lux, potrivit lui Ion Schiau, CEO al Chronotime International. Astfel, Chronotime International, unul dintre importantii jucatori de pe piata orologiei din Romania, a inregistrat anul trecut vanzari catre magazinele specializate de ceasuri de aproximativ 23 milioane de lei.
In acest an, cea mai buna luna a fost martie, cand compania a intregistrat un volum semnificativ de vanzari, potrivit reprezentantului sau, care a adaugat ca efectele crizei economice si ale recesiunii au avut un impact limitat asupra operatiunilor din acest an. “In portofoliul nostru exista branduri cu pozitie de lider pe segmentul pe care sunt prezente, printre acestea numarandu-se Swatch, Tissot, Longines sau Omega. Astfel am putut atenua efectele negative care s-au facut simtite in domeniul orologer. Brandurile cu traditie sunt si vor fi intotdeauna cautate de pasionatii de ceasuri”. Pe ansamblu, insa, compania estimeaza o scadere a vanzarilor de circa 30% la final de 2009.
Cel mai scump ceas vandut pana in prezent de Chronotime este un ceas de dama Breguet din colectia Reine de Naples, al carui pret de catalog este 170.000 euro (inclusiv TVA). Referindu-se la gama de pret in care se incadreaza produsele pe care le ofera compania, Ion Schiau a indicat ca Flik Flak si Swatch sunt cele mai accesibile modele, in timp ce modelul Omega Olympic Pocket Watch 1932 este cel mai scump model, pretul sau fiind de 314.200 lei. Din punct de vedere cantitativ, Swatch este brandul cel mai bine vandut in Romania de catre Chronotime, insa marca Tissot se afla pe primul loc din punct de vedere al contributiei la cifra de afaceri, a mai spus Schiau.
Perioada sarbatorilor de iarna este in general foarte benefica pentru Chronotime, deoarece aduce cu sine o crestere semnificativa in volumul vanzarilor, a mai indicat acesta. “Vanzarile de Craciun reprezinta peste tot in lume, si bineinteles si in Romania, o parte importanta din veniturile totale anuale”. 
Compania elvetiano-romana, Chronotime International este distribuitorul oficial al unei game variate de produse. Activitatea companiei se bazeaza pe distributia si dezvoltarea celor 28 de branduri pe care le reprezinta, printre acestea numarandu-se de asemenea Breguet, Parmigiani, Blancpain, Jaquet Droz, De Bethune, Hautlence, Roger Dubuis, Romain Jerome, Concord, sau Tommy Hilfiger, si accesoriile pentru colectionari, doua branduri precum Buben&Zoerweg si Underwood
Citeşte mai multe despre: Chronotime,   ceasuri

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza