Links Sitemap Business Linker Sitemap

Vânzările SEAT la nivel mondial cresc cu 14% în primul trimestru

175 afisari
SEAT a închis primul trimestru al anului cu cea mai ridicată cifră de vânzări din 2001. Livrarile la nivel internațional au crescut cu 14.0% comparat cu aceeași perioadă din 2016 și se situează la 117,300 vehicule (2016: 102,900), ceea ce înseamnă mai mult cu 14,400.
SEAT a livrat 53,200 de mașini in martie, ceea ce reprezintă o creștere de 14.4% față de aceeași lună a anului trecut (46,500). Numărul mașinilor vândute în luna martie este cel mai mare realizat într-o singură lună din ultimii 17 ani, din martie 2000. Vicepresedintele SEAT pentru Vânzări și Marketing, Wayne Griffiths, declară în legătură cu aceste rezultate: “Am închis primul trimestru cu rezultate chiar mai bune decât estimările noastre inițiale. Suntem una dintre mărcile aflate în cea mai mare expansiune din Europa și suntem foarte mulțumiți cu rezultatul obținut și de asemenea cu faptul că această creștere progresează destul de uniform în toate piețele datorită ofensivei noastre de modele. Sosirea modelului Leon facelift a ridicat vânzările și noul Ibiza va avea de asemenea o contribuție pozitivă la aceste rezultate la început de iunie”.
Vânzările mărcii au accelerat datorită puternicei performanțe comerciale înregistrate pe cele cinci piețe majore, care au avut creșteri de peste 10%. Spania conduce livrările din primul trimestru cu 24,700 vehicule vândute (+16.6%), urmată de Germania (20,600; +10.1%) și Marea Britanie (16,800; +25.2%). Franța (6,400; +12.3%) și Italia (5,300; +17.9%) au crescut de asemenea cu peste 10%. Creșterea vânzărilor SEAT se extinde și în restul Europei, unde Austria (4,800; +31.9%) și Elveția (2,500; +78.5%) ies în evidență dintre celelalte piețe cu creșteri importante. Progresul obținut în două dintre piețele cheie ale mărcii, și anume Mexic (6,800; +11.0%) și Turcia (4,900; +10.4%), au contribuit de asemenea la rezultatele globale ale SEAT.
În primul trimestru din 2017, SEAT a lansat o variantă facelift a Leon, cel mai vândut model al mărcii, iar acesta a fost disponibil în showroom-urile distribuitorilor autorizați din luna ianuarie. În plus, compania a prezentat de asemenea a cincea generație de Ibiza și va lansa noul SEAT compact crossover Arona în a doua jumătate a anului. Gama va continua să crească în 2018 cu încă un SUV ce va fi poziționat într-un segment superior lui Ateca.
Citeşte mai multe despre: SEAT

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza