Links Sitemap Business Linker Sitemap

Fanii SEAT au ales numele noului SUV al mărcii

779 afisari
SEAT Tarraco. Acesta va fi numele celui de-al treilea SUV al mărcii. Cei 146.124 de fani din 134 de ţări care au participat la ultima etapă a acţiunii SEATseekingName au decis că noul SUV al mărcii se va numi Tarraco.
 Denumirea Tarraco a primit 51.903 (35,52%) dintre voturile valide, ce a fost urmat de Avila, denumire care a fost susţinută de 41.993 (28,74%) de participanţi, de Aranda, pe locul trei cu 39.321 (26,91%) de voturi şi de Alboran cu 12.907 (8,83%) de susţinători. Rezultatele voturilor au fost confirmate de EY.
Denumirea Tarraco, la fel ca şi celelalte trei propuneri finaliste corespunde, valorilor SEAT şi se potriveşte perfect cu personalitatea noului model. Denumirea actuală a oraşului este Tarragona. Este cea mai veche aşezare romană de pe peninsula Iberică şi a fost una dintre metropolele cele mai importante ale Hispaniei în timpul Imperiului Roman. Acest oraş mediteranean înseamnă cultură, tinereţe, istorie şi arhitectură, valori pe care SEAT le împărtăşeşte şi le transpune în autovehiculele sale.
Tarraco este prima denumire a unui model SEAT ales prin votul publicului şi este cel de-al 14-lea nume al unui loc spaniol utilizat pentru o denumire de model al mărcii. Au trecut 36 de ani de când Ronda a fost primul model SEAT denumit după un oraş spaniol, în anul 1982. De atunci, 12 alte modele au primit ca nume câte o denumire a unui loc din geografia Spaniei: Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea şi, cele mai recente, Ateca şi Arona.
aSEATseekingName, o acţiune de succes
Iniţiativa aSEATseekingName a depășit toate aşteptările. Compania mulţumeşte în mod oficial tuturor celor care au participat şi, în mod special, oraşelor Avila, Aranda şi Alboran pentru implicarea şi eforturile lor imense. În prima etapă, SEAT a primit în total 133.332 de propuneri de la fanii mărcii din 106 de ţări. Aceştia au înaintat 10.130 de denumiri diferite de locuri din Spania, urmând indicaţiile definite de către marcă.
În următoarea etapă a rigurosului proces de selecţie, propunerile au fost verificate în
baza criteriilor juridice şi lingvistice relevante, iar experţii s-au asigurat că denumirile
corespund valorilor mărcii şi transmit esenţa noului model. Apoi, pentru a identifica cei
patru finalişti, au fost organizate mai multe focus-grupuri în principalele pieţe ale mărcii şi
au fost efectuate mai multe teste de piaţă în diferite ţări unde SEAT îşi vinde
automobilele.
Alboran, Aranda, Avila şi Tarraco au fost denumirile alese. Apoi au fost deschise voturile
pentru toţi fanii mărcii, astfel încât fiecare a putut să-şi aleagă favoritul, iar câştigătorul
selectat este Tarraco.
Noul Tarraco continuă ofensiva SUV-urilor SEAT
SEAT Tarraco este noul model adăugat celei mai mari ofensive de produs implementate
vreodată de marcă şi completează gama SUV-urilor, care este deja compusă din Ateca şi
Arona. Noul model oferă spaţiu pentru până la 7 pasageri. Ofensiva de produs a fost
lansată în 2016, odată cu introducerea modelului Ateca şi a continuat în 2017 cu Leon
facelift, urmat de a cincea generație Ibiza şi de noul crossover Arona. SEAT Tarraco va fi
lansat la finele anului.
Citeşte mai multe despre: SEAT

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza