IT&C
Echipa GREAT (Global Research and Analysis Team) de la Kaspersky Lab a publicat o prezentare generală a activității grupării Sofacy (cunoscută și sub numele de APT 28 sau Fancy Bear) în 2017, pentru a ajuta organizațiile din întreaga lume să înțeleagă mai bine și să se protejeze împotriva acesteia.
Lidl Digital România va susține rețeaua internațională Lidl în demersurile de a crește inovația în e-commerce și va asigura de pe plan local toate activităţile necesare funcţionării și optimizării platformelor digitale din grup.
Prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, un program care se concentrează pe zona de Smart Cities, realizat de Techstars împreună cu Ginco, a selectat proiectul românilor de la The Pole Society.
Piața de e-commerce se dezvoltă constant, România înregistrând cea mai mare creștere la nivel european. (1)
În noiembrie 2017, Plantronics anunţa disponibilitatea noilor căşti compatibile Dobly Atmos, din gama RIG, pentru jocuri, pentru a le oferi gamerilor şi aceeastă caracteristică ce aduce maximum de realism în experienţa de gaming.
Cel mai nou smartphone din seria Galaxy A, Samsung Galaxy A8 (2018), este disponibil pentru clienții Vodafone România începând din această lună în magazinele din țară și în magazinul online.
Tellur Compact Powerbank este unul dintre cele mai mici încărcătoare mobile de mare putere de pe piaţă.
Endava, companie IT cu o creștere rapidă în Europa, America de Nord și America Latină, a anunțat fuziunea cu Velocity Partners, o companie de dezvoltare software cu o prezență puternică în America Latină.
Luxoft, furnizor de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali, prezintă cele mai recente servicii de Digital Cockpit, Autonomous Driving și Connected Mobility la CES 2018 din Las Vegas, la Luxoft Suite (Etajul 30, Camera 103) din hotelul Venetian, în perioada 9-12 ianuarie 2018.
Conform datelor Kaspersky Lab, 26,2% dintre cei vizați de ransomware în 2017 au fost companii, comparativ cu 22,6%, în 2016. Acest lucru se datorează, în parte, celor trei atacuri de amploare, care au țintit rețele corporate și au schimbat pentru totdeauna perspectiva asupra amenințării tot mai mari reprezentate de ransomware.
În campania de Crăciun, Vodafone România le oferă tuturor utilizatorilor de servicii mobile, persoane fizice, indiferent de rețeaua pe care o folosesc, posibilitatea de a primi, în rețeaua Supernet 4.5G, bonusuri de date în funcție de traficul de date consumat.
DB Global Technology, centrul de tehnologie din București al Deutsche Bank, continuă seria de activități dedicate profesioniștilor IT din diaspora, pentru a-i sprijini să ia o decizie informată referitoare la întoarcerea în țară.
Vodafone România lansează un nou portofoliu de abonamente mobile dinamice pentru companii, care își adaptează automat costul lunar în funcție de consumul înregistrat în luna curentă.
TotalSoft, furnizor de ERP și soluții software financiare, parte a companiei inovatoare Logo Software (Logo), adoptă noi măsuri strategice vizând extinderea prezenței Charisma pe piețele financiare internaționale. Astfel, compania îl numește pe Tom Stankiewicz în funcția de Financial Services Executive Director și deschide un birou în zona Frankfurt.
Vodafone România lansează o nouă ofertă de servicii de internet prin fibră optică pentru companii, prin care garantează utilizatorilor lățime de bandă dedicată
Atos a anunțat că va achiziționa Siemens Convergence Creators GmbH (CVC), furnizor de soluții de transformare digitală multi-industrie, cu sediul central în Viena.
iPhone 8 și iPhone 8 Plus, cele mai recente produse Apple, sunt disponibile pentru clienții Vodafone România în magazine și pe www.vodafone.ro începând de vineri, 29 septembrie.
Vodafone România a deschis un nou magazin în București, pe Splaiul Independenței, numărul 1, aliniat conceptului global de design al Grupului Vodafone.
Vodafone România lansează o nouă versiune a aplicației My Vodafone, prin intermediul căreia utilizatorii își pot gestiona, într-o manieră simplă și rapidă, abonamentul sau cartela preplătită. Potrivit companiei, designul intuitiv facilitează accesarea opțiunilor de verificare a costurilor, de plată a facturilor sau de reîncărcare a unei cartele preplătite.
Vodafone România continuă campania "Net folosești, Net primești", prin care utilizatorii cartelelor preplătite acumulează bonusuri de date în funcție de traficul realizat, precum și de apelurile efectuate și primite.