Links Sitemap Business Linker Sitemap

Grupul Lindab anunta cresterea semnificativa a profitului

2940 afisari
Grupul Lindab a anuntat ca in perioada iulie-septembrie profitul sau a crescut cu 46% fata de perioada similară a anului trecut, atingand valoarea de 23 milioane euro (comparativ cu 15,8 milioane EUR în T3 2009).
Vanzarile au crescut cu 3% (de la 199 milioane euro la 205 milioane euro).  
In ceea ce priveste evolutia in primele noua luni ale anului, compania a precizat ca vanzarile au scazut cu 11%, pana la 527 milioane euro, fata de 591 milioane euro in perioada similara a anului trecut. In acelasi timp, profitul a crescut cu 2%, pana la 29,6 milioane euro.  
De asemenea, compania a anuntat ca rezultatele inregistrate in cel de-al treilea trimestru pe fiecare divizie de business au fost conform asteptarilor, in linie cu tendintele generale de evolutie observate in acest an. Pe Divizia Profile Componente s-a remarcat un nivel foarte bun al cererii, cu o creştere a vânzărilor de 7%, provenită în special din zona rezidenţială. Suedia se evidentiaza in mod special, in luna septembrie inregistrand un maxim istoric din punct de vedere al vanzarilor pe această piata, in timp ce piata daneza incepe sa arate semne de revenire.  
Divizia Building Systems (cladiri metalice) a avut, de asemenea, o activitate de vanzari pozitiva, care s-a reflectat intr-o crestere cu 20%. Rezultatele inregistrate pe acest segment s-au datorat in special vanzarilor din Europa Centrala si de Est si zona Rusiei si Comunitatea Statelor Independente (CSI), datorita finalizarii unor comenzi realizate in trimestrul al doilea. Comenzile in T3 s-au pastrat, de asemenea, la un nivel bun, in special in CSI. Grupul si-a concentrat eforturile asupra pietei din Rusia, o piata care da deja semnale pozitive, iar strategia de viitor presupune sporirea capacitatii de productie si a eficientei la fabrica de la Yaroslavl.  
Evolutia Diviziei Ventilatii a fost una stabila in general, dar cu variatii destul de mari intre pietele locale, inregistrand in T3 vanzari in usoara scadere (-3%). Tendinta de evolutie este una pozitiva in Suedia si Finlanda, fiind constanta in Germania si Marea Britanie. Piata non-rezidentiala ramane in continuare fragila. Pentru a spori profitabilitatea, Grupul a anuntat ca va inaugura anul viitor inca un spatiu de productie de 10.000 mp in Cehia, unde va muta o parte din productie incepand cu T2 2011.  
Din punct de vedere geografic, zonele cu pozitie buna sunt cea Nordica, Europa Occidentala si Europa Centrala si de Est, in timp ce Rusia si CSI sunt considerate a fi regiuni cu mare potential de crestere.  
David Brodetsky, Presedinte si CEO Lindab Group, a declarat: “Evolutia noastra in cel de-al treilea trimestru a confirmat tendintele recente si asteptarile noastre: avem semnale pozitive din directia pietei rezidentiale, pietele non-rezidentiale s-au stabilizat si am reusit sa contracaram efectele costului ridicat al otelului prin preturile de vanzare. Per ansamblu, noua strategie presupune sa ne concentram eforturile, atentia si resursele catre segmentele de business pe care le consideram puncte forte, pe cele mai atractive piete. In prezent, avem multe activitati aflate in faza de implementare pe fiecare zona de business, concentrandu-ne pe zonele care vor atrage o crestere mai puternica si profitabila in anii urmatori. Perspectiva asupra pietei ramane neschimbata. Pe segmentul rezidential asteptam continuarea cresterii, in special in pietele nordice, pe zona de profile componente. In ceea ce priveste pietele non-rezidentiale, semnalele externe continua sa indice inceputul unei reveniri pe acest segment in cea de-a doua jumatate a lui 2011.”  



 



Citeşte mai multe despre: Lindab

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza