Links Sitemap Business Linker Sitemap

Experienţa în evaluările imobiliare garantează succesul Cushman & Wakefield

3171 afisari
Camelia Tudor
Cu un efectiv de 60 de angajaţi, două sedii deschise în Bucureşti şi Timişoara şi aproximativ un milion de euro investiţi în primii trei ani de activitate, Răzvan Gheorghe, general manager al Cushman & Wakefield România, îşi canalizează întreaga energie către investiţii în departamentele non-tranzacţii: evaluări, property management sau project management: "Noi depindem de construcţii noi. Nu există construcţii noi, ne este destul de greu să facem ceva. Mă aşteptam în 2009 să ne revenim în 2010 şi sunt trei ani de când tot aştept", a subliniat directorul companiei, care a condus în topul firmelor de consultanţă imobiliară în urmă cu trei ani.
În contextul unei economii firave, managementul companiei doreşte să-şi dezvolte activitatea, prin inaugurarea unui nou sediu în Cluj-Napoca. ‘’Numai că e în stadiu foarte incipient”, a indicat acesta. În plus, firma de consultanţă imobiliară răspunde în acest moment de procesul de închiriere al proiectului ParkLake Plaza, care urmează să fie finalizat la sfârşitul anului viitor. Investiţia în dezvoltarea noului centru comercial se ridică la aproximativ 250 de milioane de euro, o mare parte din proiect fiind deja preînchiriată.
Cushman & Wakefield a intrat pe piaţa românească în 2007, după preluarea companiei Activ Consulting, bine ancorată în domeniul imobiliar pe segmentul de retail. Experienţa de lucru a personalului companiei o diferenţiază net de competitorii din piaţă: “Cu ajutorul echipei am acumulat experienţă în domeniul imobiliar de peste 19 ani. Eu personal activez de peste 19 ani pe această piaţă. Lucrurile astea contează. Evaluarea pieţei imobiliare fără a o înţelege în detaliu şi fără sprijinul agenţilor, este un lucru greu de făcut”.
Cititi varianta integrala a acestui articol in editia tiparita a revistei Business Arena.
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza