Links Sitemap Business Linker Sitemap

BCR raporteaza cresteri ale tranzactiilor prin serviciul Alo 24 Banking BCR

7544 afisari
BCR a anuntat ca clientii sai din categoria microintreprinderilor au efectuat, in primele opt luni ale anului 2012, tranzactii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR in valoare de peste 50 milioane lei.
“Serviciul Alo 24 Banking BCR inregistreaza in continuare o creştere in utilizare in rândul clientilor de tip microintreprinderi, volumul tranzactionat fiind de doua ori mai mare decat cel inregistrat in aceeaşi perioada a anului trecut. Microintreprinderile pot efectua prin telefon o gama larga de operatiuni care sa ii sustina in afaceri. Astfel, clientii beneficiaza de confort şi fac economie de timp efectuând operatiuni bancare in timp real, fara a fi necesara deplasarea la banca“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
Potrivit bancii, valoarea medie a unei tranzactii efectuate prin telefon de catre clientii microintreprinderi este de 7.000 lei, cu diferente semnificative intre mediile de tranzactionare in lei fata de valuta, aceasta ajungând pâna la 26.000 lei in cazul tranzactiilor interbancare in valuta. Serviciul Alo 24 Banking BCR permite clientilor BCR efectuarea de operatiuni bancare şi obtinerea de informatii personalizate despre conturile proprii prin telefon, beneficiind de suportul unui consilier Contact Center.
Citeşte mai multe despre: BCR, Alo 24 Banking BCR

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza