Links Sitemap Business Linker Sitemap

Ariston Thermo România lansează noua gamă de centrale termice One

150 afisari
Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice, a lansat noua gamă de produse One. Aceasta este formată din trei modele de centrale termice pe gaz: Alteas One, Genus One și Clas One.

Potrivit companiei, cele trei modele din gama One dispun de puteri de 24-30-35 KW, fiind astfel potrivite pentru o categorie largă de clienți, au un design elegant și o performanță ce asigură reducerea substanțială a consumului de gaz. One aduce pe piața locală și o noutate prin introducerea modelului Alteas One, model ȋncadrat ȋn clasa energetică A+, datorită accesoriului de termoreglare Cube și a aplicației Ariston NET integrate.

“Prin lansarea Alteas One ne dorim să oferim clienților noștri un control cȃt mai mare asupra funcțiilor centralei termice. Am observat, ȋn ultimii ani, o cerere tot mai mare pentru produse inteligente, ce pot fi controlate de la distanță. Astfel, Alteas One poate fi conectată direct la rețeaua WiFi, iar cu ajutorul aplicației Ariston Net și a accesoriului de termoreglare Cube, care vine inclus in pachetul centralei, poate fi controlată ușor de pe orice dispozitiv, atingȃnd performanțe ridicate și, ȋn acest fel, ȋncadrȃndu-se ȋn clasa energetica A+, cea mai bună din categoria sa”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Potrivit afirmațiilor companiei, noua gamă răspunde cerințelor pieței cu privire la confort, durabilitate, eficiență și conectivitate. Ȋn plus, cele trei modele dispun de funcții inteligente care oferă un consum scăzut și performanțe ridicate. Printre acestea se numără cea de AUTODIAGNOZĂ, CONFORT și AUTO.

De asemenea, noile modele oferă și un sistem de control al aprinderii ce poate auto-detecta tipul de gaz și debitul acestuia, oferind încălzire constantă, control avansat și performanțe în orice condiții, dar și un nou schimbător de căldură, XtraTech, patentat Ariston, realizat din oțel-inox, conceput pentru a garanta un grad ridicat de anduranță pe întreaga sa durată de viață.

Un alt element pe care Ariston pune accent este garanția produselor. Astfel, noile modele One oferă garanție de până la 7 ani, cea mai mare din categoria sa, conferind astfel siguranța și confortul de care clientul are nevoie pentru o perioadă îndelungată. 

Clientul actual pune tot mai mult accent pe conectivitate și noi tehnologii

“Potrivit unui studiu realizat de Ariston Thermo Romȃnia ȋn acest an, piața locală de central termice este tot mai mult dominată de ȋnlocuirea echipamentelor de ȋncălzire. Dacă la prima achiziție clienții sunt interesați cu precădere de detalii precum silențiozitate sau ȋncălzirea rapidă a apei calde menajere, ȋn cazul ȋnlocuirii, conectivitatea, reducerea consumului și serviciile post-vȃnzare sunt principalele criterii de cumpărare. Tocmai din acest motiv, noua noastră gamă răspunde cerințelor actuale ale pieței“, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

Acesta a mai adăugat că, ȋn ultimii 5 ani, piața de ȋnlocuire a centralelor termice a crescut treptat, ajungȃnd la aproximativ 35% din totalul vȃnzărilor. Dacă ȋn trecut majoritatea cumpărătorilor era reprezentată de gospodării la prima achiziție, de cele mai multe ori debranșate de la sistemul centralizat de ȋncălzire, astăzi piața este susținută de clienți care au instalat pentru prima dată o centrală termică ȋn urmă cu 10- 15 ani și suntdeja la cea de-a doua achiziție. De asemenea, un procent destul de important este reprezentat și de proiectele rezidențiale, segment aflat într-o creștere accelerată.

“Am observat, în ultima perioadă, un trend pozitiv al pieței care se datorează atât faptului că am ajuns în perioada de înlocuire a centralelor montate acum 10-15 ani, cât și dezvoltării de proiecte rezidențiale în zone importante din țară. Ne așteptăm ca această creștere să continue și în perioada următoare, deoarece înlocuirile de echipamente de încălzire vor fi din ce în ce mai multe, dar luăm în calcul și extinderea rețelei de gaz din zonele rurale, care automat va aduce un val de noi clienți”, a continuat reprezentantul Ariston Thermo România.

Potrivit studiului companiei, astăzi clientul este mai bine informat, la curent cu tendințele internaționale din domeniu și mai preocupat de beneficiile oferite de noile tehnologii. Ȋși ia informațiile ȋn special din mediul online și din recomandări, achiziționează produsele din magazine de proximitate sau lanțuri de specialitate și ține cont de sfaturile instalatorilor și ale consilierilor de vȃnzări.

Noii clienți sunt mai puțin preocupați de costurile inițiale de achiziție și mai mult de perioada de amortizare a investitiei, preferȃnd să investească ȋntr-un produs mai scump, dar cu o perioadă mai lungă de viață și un consum redus, ce asigură facturi mai mici, dar care îi aduce și confort sporit.

Astfel, în urma unei analize realizate de companie, s-a putut observa că, dacă în urmă cu 5 ani, clientul final opta pentru o centrală termică în funcție de prețul acesteia în proporție de aproape 40% iar eficiența, randamentul și consumul erau următoarele criterii de alegere, însumând cca. 25%, astăzi criteriile principale de achiziție s-au schimbat. Eficiența, serviciile post-vânzare și tehnologia au ajuns în top. Marca rămâne o constantă atunci când se cumpără o centrală termică, fiind în continuare un element luat în calcul în decizia finală.  

214.313 familii au ales ȋn ultimii 5 ani să se deconecteze de la CET-uri

Diferențele cu privire la principalele criterii de achiziție au fost determinate și de evoluția pieței locale de centrale termice ȋn ultimii 5 ani. Astfel, dacă la începutul anului 2012 mai erau branșate  circa 1,5 milioane de apartamente, la finele anului 2016 peste. 1,2 milioane de locuințe din România mai erau racordate la sistemul centralizat de încălzire.

“Conform datelor publicate de ANRSC, din 2012 și până în prezent, aproximativ un sfert de milion de abonați au renunțat la ȋncălzirea centralizată ȋn favoarea instalării unui sistem propriu. Astfel, în 5 ani, 214.313 familii au ales, în toată țara, debranșarea și folosirea unui sistem alternativ de încălzire”, a explicat Cătălin Drăguleanu.

De asemenea, ȋn această perioadă, ȋn mai multe județe CET-urile au fost complet desființate din lipsă de abonați. Ȋn acest moment, ȋn Alba, Bistriţa Năsăud, Brăila, Caraş-Severin, Dâmboviţa, Ialomiţa, Maramureş, Satu Mare, Sălaj nu mai există deloc sistem centralizat de ȋncălzire, vechii abonați optȃnd pentru un sistem propriu.


Debranșările din ultimii ani au fost determinate de nevoia tot mai mare de independență și confort, dar și de dorința utilizatorilor de a reduce costurile lunare de ȋncălzire și producere a apei calde menajere. Ȋn timp ce prețul mediu de producție al gigacaloriei, la nivel național, este de 355 de lei, iar cel de facturare către populație este de 221 de lei, utilizatorii de centrale termice ȋn condensare plătesc aproximativ 163 de lei/Gcal. Astfel, costurile facturilor de ȋncălzire ale acestora din urmă, sunt reduse, ȋn medie, cu aproximativ 27%. Avȃnd ȋn vedere că ȋn unele județe, prețul gigacaloriei este mult mai mare comparative cu media națională, economia adusă de o centrală termică pe gaz poate depăși 60%.

Conform calculelor Ariston, o familie care locuiește ȋntr-un apartament cu două camere, cu o suprafață de 60 mp și folosește o centrală termică ȋn condensare, poate plăti, pentru ȋncălzire și apă caldă, facturi cu pȃnă la 48% mai mici decȃt o familie care locuiește ȋntr-un spațiu similar, dar racordat la CET. Iar dacă vorbim despre o locuință cu un sistem de ȋncălzire bazat pe energie electrică, atunci cheltuielile pot fi mai mari cu pȃnă la 300%.

Citeşte mai multe despre: Ariston Thermo

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza