Links Sitemap Business Linker Sitemap

Alstom câștigă contractul pentru pentru Linia 18 a rețelei Île-de-France

895 afisari
Compania Alstom a fost selectată de Société du Grand Paris, în acord cu Île-de-France Mobilités, pentru a furniza materialul rulant pentru linia 18 a rețelei "Grand Paris Express" (în Franța). Contractul include, de asemenea, soluții pentru sisteme de semnalizări automate, transmisie de date, sisteme de supraveghere centralizate și integrarea generală a sistemului de transport.
Contractul are o valoare de aproximativ 230 milioane euro. Contractul este cofinanțat de operatorii Société du Grand Paris și Île-de-France Mobilités, acesta din urmă fiind responsabil cu materialul rulant și echipamentele de la bord. Linia 18 este o linie de metrou automatizată cu lungime de 35 de kilometri, care va lega Versailles de aeroportul Orly în 30 de minute, trecând prin platoul Saclay, cunoscut pentru principalele sale centre de educație și cercetare.

"Echipele Alstom sunt deosebit de mândre că au câștigat contractul pentru linia 18 a rețelei Île-de-France. După sistemul de metrou din Toulouse, contract care ne-a fost acordat anul trecut, această atribuire este o recunoaștere suplimentară a expertizei noastre în sisteme integrate de metrou la cheie și sisteme de mobilitate digitală. Acest contract indică, de asemenea, încrederea reînnoită a clienților noștri, Île-de-France Mobilités și Société du Grand Paris", a declarat Jean-Baptiste Eyméoud, președintele Alstom France.

O soluție de semnalizare complet automatizată a metroului

Alstom implementează un sistem complet de semnalizare pentru linia 18 a rețelei Île-de-France, care cuprinde trei tipuri de tehnologie:
Soluția Urbalis Fluence pentru controlul automat al trenului, o soluție inovatoare bazată pe comunicarea directă tren-tren, aduce inteligența sistemului la bordul trenurilor și îmbunătățește performanța generală a liniei prin reducerea intervalelor dintre trenuri;
Controalele centralizate Iconis permit gestionarea automată a traficului cu un nivel ridicat de flexibilitate operațională, permițând operatorilor să dezvolte scenarii avansate de reglementare.
Sistemul de transmisie a datelor, bazat pe produse robuste, cu fiabilitate demonstrată în operare, oferă o disponibilitate foarte mare.

Astăzi, 112 linii de metrou la nivel mondial, inclusiv 68 aflate în servicii comerciale, sunt echipate cu soluțiile Alstom CBTC (Communication Based Train Control). Optsprezece dintre acestea sunt soluții de operare complet automate fără conducător auto. Soluția Alstom pentru linia 18 va atinge niveluri foarte ridicate de performanță și disponibilitate operațională.

Acționând ca integrator general
Pentru Linia 18, Alstom va acționa și ca integrator general, ceea ce include verificarea testelor pentru diferitele subansamble și organizarea testelor generale ale sistemului, inclusiv realizarea funcțională a testelor generale și verificarea performanței întregului sistem de transport.

Alstom este lider mondial în sisteme integrate de metrou, cu o vastă experiență în proiectarea, construcția, punerea în funcțiune și livrarea a peste 80 de sisteme la cheie aflate în operare comercială la nivel mondial. Circle Line din Singapore și Liniile 1 și 2 din Panama City se numără printre exemplele de succes ale Alstom în cadrul proiectelor integrate de metrou, cea mai recentă fiind „Metro 2020” a metroului Dubai, line care a fost deschisă în iulie 2020.

Material rulant cu fiabilitate demonstrată, potrivit cerințelor specifice liniei 18

Materialul rulant pentru Linia 18, care aparține aceleiași game de trenuri de metrou Metropolis de pe liniile 15, 16 și 17 ale rețelei Île-de-France, optimizează timpul și costurile de dezvoltare, făcând posibilă împărțirea aceleiași arhitecturi și componente. Acest nou material rulant este potrivit cerințelor și caracteristicilor specifice Liniei 18. Arhitectura și configurația sa interioară au fost proiectate pentru a maximiza capacitatea trenului, îmbunătățind în același timp confortul, accesibilitatea și fluxul de pasageri.

Trenul de metrou are coridoare largi, asigurând o deplasare ușoară a pasagerilor, trei uși largi per vagon și deschideri panoramice la fiecare capăt. De asemenea, include mai multe surse de lumină, numeroase sisteme de informare a pasagerilor (inclusiv hărți digitale ale traseelor) și prize USB, făcând călătoriile „confortabile și conectate”. La orele de vârf, fiecare tren va putea transporta 498 de pasageri (din care 54 așezați) la viteze comerciale de până la 100 km / h.

Cum contribuie site-urile franceze la contractul pentru Linia 18

Alstom își va mobiliza centrele de expertiză în mobilitate digitală și semnalizări. Cu aproape 2.100 de angajați, Alstom este cel mai mare angajator în acest domeniu din Franța. Uzinele Saint-Ouen și Villeurbanne vor fi responsabile pentru dezvoltarea și implementarea sistemelor de operare automată, transmisie de date și control centralizat, precum și pentru integrarea generală a sistemului de transport. Pentru materialul rulant, site-ul Valenciennes Petite-Forêt va fi responsabil pentru managementul proiectului, studii, dezvoltare, producție, asamblare și validare a trenurilor.
Citeşte mai multe despre: Alstom

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza