Links Sitemap Business Linker Sitemap

3811 afisari
Marian Craciun
Pentru Fashion Designerul Laura Hîncu, decizia de a porni propria afacere s-a concretizat în momentul în care a realizat ca era singura optiune pentru a avea jobul pe care si-l dorea, o îmbinare între pasiunea pentru activitate si posibilitatea nelimitat de a promova, deci de a învata în permanent lucruri noi. Ideea lansării unei afaceri în plină criză economică nu a speriat-o pe Laura Hîncu, dimpotrivă, a văzut această criză ca pe un avantaj, acela de a nu avea posibilitatea raportării la indicatorii "anilor buni", ceea ce a ajutat-o pe tânăra antreprenoare să facă estimări mai aproape de realitate. Anii de criză economică i-au creat posibilitatea de a evalua autentic afacerea și au încurajat calitatea produsului, ceea ce a reprezentat un avantaj în fața concurenței.
 În plus, așteptările financiare ale angajaților au scăzut, fapt ce i-a permis antreprenoarei să mențină prețurile la un nivel accesibil. Iar la scurt timp de la lansare, în 2011, a apărut și primul proiect de succes prin colaborarea cu Albertina Ionescu, prezentatoare TV. Asocierea a determinat poziționarea exclusivistă a brandului “Laura Hîncu – Exclusive Fashion Design” pe piață, dar și creșterea posibilităților de dezvoltare a afacerii.

Treptat și cu multă încredere, Laura Hîncu a reușit să adune în jurul ei o echipă dinamică ce își contribuie zi de zi la dezvoltarea afacerii. Conștientă fiind de faptul că în acest proces de dezvoltare echipa ocupă un loc important și că o miză importantă a angajatorului este consecvența angajaților în munca pe care o prestează indiferent de eșecurile sau împlinirile personale, Laura a reușit cu succes să ofere echipei sale motivația de a face lucrurile temeinic.

Următorul pas al tinerei antreprenoare dar și cel mai dificil proiect al ei a fost promovarea conceptului de afaceri “private fashioning”, care înseamnă servicii de modă pentru cliente consumatoare de design românesc.

To read the full version, see the print edition of Business Arena.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza



Frequent changes in legislation and taxation, stuffy bureaucracy continue to represent major hurdles for investors in Romania. However, Austrian investors have positive expectations and continue to remain strongly committed to their development plans in this country.
In this context, Business Arena is proud to announce its annual event dedicated to Austrian investors. Business leaders, bankers and entrepreneurs will all get together to discuss and share their views on the latest economic trends and challenges at Business Arena's 2018 Austria - Romania Roundtable Business Conference and Awards.