Links Sitemap Business Linker Sitemap

Romtelecom raspunde mai rapid clientilor

2956 afisari
Victoria Donos
Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, a dezvoltat o solutie de monitorizare video a retelei, mizand astfel pe imbunatatirea relatiei cu clientii.
Sistemul de monitorizare video implementat de Romtelecom este menit sa contribuie la indentificarea mai rapida a deranjamentelor, precum si la o interventie mai rapida pentru remedierea acestora, in cazul in care este nevoie, se arata in comunicatul Romtelecom.
Noua aplicatie de monitorizare, dezvoltata de o echipa Romtelecom,  unifica 14 aplicatii diferite folosite anterior independent pentru monitorizarea sistemelor de alarma , alimentarea cu energie electrica si functionarea instalatiei de aer conditionat.
Astfel, orice incident din reteaua Romtelecom este raportat central, in timp real, generand un timp mai bun din partea echipelor responsabile.
  „ Noul sistem de monitorizare ne da posibilitatea de a ne supraveghea reteaua cu „ochi de vultur”, de a ne imbunatati performantele si de a asigura un timp de raspuns cat mai bun cand este necesar,” a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Solutia de monitorizare video a fost implementata in cadrul Centrului de Operatiuni Retea(NOC).
Romtelecom detine si opereaza peste 33 000 kilometri de fibra optica la nivelul intregii tari si peste 32 000 de diverse echipamente (cum ar fi elemente de comutatie, ONU, elemente legate de reţeaua IP, unitati de electroalimentare etc). Numarul de porturi xDSL operate de companie a ajuns la sfarsitul lui 2009 la 1,5 milioane.
Citeşte mai multe despre: Romtelecom,   nou sistem de monitorizare a retelei

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza