Links Sitemap Business Linker Sitemap

Kaspersky Lab primește certificarea ISO 9001:2015 pentru customer support

1083 afisari
Kaspersky Lab anunță că echipa sa de Global Support a primit certificarea ISO 9001:2015. Compania este una dintre primele certificate în noua versiune a standardului, care este cea mai recunoscută certificare de management al calității, din toată lumea.
În timpul auditului, practicile, politicile și sistemele de management ale echipei de Global Support de la Kaspersky Lab au primit confirmarea conformării lor la standardele internaționale. Certtificarea ISO 9001:2015 primită de Kaspersky Lab recunoaște suportul tehnic B2B și B2C pentru soluțiile sale de securitate IT din Europa, America Latină, America de Nord și Rusia.

Standardul ISO 9001:2015 se bazează pe o serie de principii de management al calității și acoperă cinci procese principale: managementul incidentelor legate de clienți, managementul incidentelor critice cu efecte la nivel de masă, modul de abordare a reclamațiilor privind serviciile-suport ale companiei, managementul informațiilor și suportul intern pentru utilizatori, la Kaspersky Lab.

În timpul procesului de certificare nu au fost descoperite neconformități, ceea ce se întâmplă rar în rândul companiilor auditate în scopul obținerii acestui certificat.

Alexander Voinov, Head of Global Support la Kaspersky Lab, a declarat: “Certificatul ISO 9001:2015 este o dovadă a serviciilor de calitate pe care echipa de Global Support a Kaspersky Lab le oferă clienților săi. Misiunea noastră este să îi ajutăm pe colegii de la Global Support să valorifice produsele și serviciile Kaspersky Lab, în beneficiul clienților. Certificarea, precum și premiile recent obținute, confirmă că aceștia primesc calitatea serviciilor pe care o merită.”
Citeşte mai multe despre: Kaspersky Lab

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza