Links Sitemap Business Linker Sitemap

4547 afisari
Marian Craciun
Cosmin Ulmean a renunțat la un post în cadrul Flanco, unde timp de patru ani a ocupat, pe rând, funcțiile de director regional, director de proiect pentru Flanco World și development business manager, și a ales să își continue cariera în cadrul Takko Fashion. Acum, conduce operațiunile retailerului de fashion atât în România, cât și în Serbia. Pe lista sa de priorități, extinderea.

Pentru Cosmin Ulmean, cei patru ani petrecuți la Flanco au luat sfârșit la scurt timp după ce s-a definitivat preluarea de către Flamingo. Prin recomandarea unui fost coleg, s-a angajat la Takko Fashion înainte chiar să existe vreun magazin în România. Primele trei luni și jumătate le-a petrecut la training în Germania. În această perioadă, o lună a mers în două magazine unde a trecut prin toate etapele ce țin de gestionarea unui “store” Takko Fashion. “În aprilie 2007 m-am angajat, o lună mai târziu a fost înființată subsidiara Takko Fashion International în România, iar pe 7 septembrie deschideam primul magazin la Arad. La început eram nerăbdători să vedem cum vor reacționa românii la produsele unuia dintre cei mai  importanți retaileri europeni de modă, care le oferă clienților haine la modă și de înaltă calitate la prețuri atractive. Planurile inițiale de business au vizat deschiderea a 100 de magazine în România”, poveșteste Cosmin Ulmean pentru “Business Arena”.

În momentul de față, Takko Fashion numără 63 de magazine în România și deține peste 1.800 de magazine în Europa Centrală și de Est. Compania tocmai ce a încheiat un an financiar de succes, iar secretul drumului ascendent în rândul retailerilor din Europa este, potrivit reprezentantului Takko, abilitatea de a se adapta repede cerințelor pieței. Cosmin Ulmean consideră că echipa retailerului de fashion are încredere că poate să crească în continuare numărul clienților care doresc să economisească bani fără să renunțe însă la stil. Iar pentru noul an financiar 2013/2014, care a început în mai, Takko intenționează să deschidă 150 de magazine în Europa. În România sunt în plan noi investiții în deschiderea a încă cinci magazine. “Sunt în continuare multe oportunități de dezvoltare în orașele mici și mijlocii. Magazinele noastre sunt în general localizate la periferia orașului, în malluri sau centre comerciale. Pe viitor, dorim să ne extindem și în centrele comerciale urbane, în locațiile centrale din zonele urbane. Vrem să fim acolo unde sunt clienții noștri și să alegem centrele cele mai frecventate de ei. Pentru a răspunde acestor cerințe folosim o strategie de expansiune centrată pe client. Expansiunea este principalul nostru obiectiv pentru anul  acesta”, ne dezvăluie directorul Takko România câteva din secretele companiei.

To read the full version, see the print edition of  Business Arena.
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza