Links Sitemap Business Linker Sitemap

Toshiba extinde programul pentru partenerii de vanzari

5941 afisari
Programul pentru Partenerii de Vanzari Autorizati Toshiba, care a inceput in Polonia, se extinde si spre celelalte piete din regiune. Potrivit companiei, Toshiba Partner urmeaza sa devina platforma principala de partajare a informatiilor si experientei dintre Toshiba si canalele de distributie.
Programul ofera utilizatorilor sai acces gratuit la orice informatie privitoare la produsele si serviciile Toshiba, module avantajoase de e-learning, instrumente utile de marketing si, cel mai important, un program atractiv de motivare.
Compania a precizat ca Toshiba Partner, care a functionat pe piata poloneza in ultimii ani, s-a dovedit a fi unul dintre cele mai recunoscute si mai apreciate programe de parteneriat IT. In plus, a castigat si numeroase premii pentru comert. Bazandu-se pe succesul acestui program, pe valoarea si utilitatea sa, Toshiba Europe a decis sa includa in program toate tarile CSET (Europa Centrala si de Sud-Est). Noua versiune, cu functionalitati si design grafic optimizate, va fi implementata in Republica Ceha, Croatia, Ungaria, Polonia, Romania, Serbia, Slovacia si Slovenia.
”Dorim ca Toshiba Partner sa devina un nou standard de comunicare cu partenerii nostri. Obiectivul acestei platforme multifunctionale de informare si motivare este nu numai de a creste nivelul de vanzari al produselor Toshiba, ci mai ales de a oferi Partenerilor un real si neintrerupt sprijin in business si marketing. Din acest motiv, pe langa bonusurile profitabile obtinute prin cumpararea produselor noastre, oferim membrilor Toshiba Partner si posibilitatea de a utiliza instrumente de marketing sau module practice si avantajoase de instruire online”, a declarat Sandor van der Ham, Director General Toshiba Europe GmbH.
Programul de motivare Toshiba Partner se bazeaza pe un sistem de recompensare inovator, care ofera membrilor castiguri reale in urma atingerii obiectivelor de achizitionare stabilite. Toshiba a fost prima companie din domeniu care a lansat un astfel de program, considerand ca bonusurile financiare vor fi mult mai utile companiilor decat premiile specifice. Programul a fost primit cu entuziasm si a castigat chiar de la inceput un numar mare de participanti activi.
“In mod evident, un asemenea sistem atractiv de recompensare nu este singurul motiv pentru care programul are un astfel de succes. Am pornit de la ideea ca, pe langa faptul ca le asiguram partenerilor nostri cel mai important lucru (suportul financiar), trebuie sa le oferim si ceea ce le lipseste cel mai mult – timp. Am hotarat sa ne luam responsabilitatea de a inregistra facturi si de a calcula bonusuri. Singurul lucru pe care utilizatorul trebuie sa il faca este sa se inregistreze in program si sa cumpere produsele de la distribuitori autorizati Toshiba.”
Fiecare companie inregistrata in Toshiba Partner are propriul sau cont online, ceea ce faciliteaza monitorizarea permanenta a situatiei: verificarea nivelului de atingere a obiectivelor, valoarea curenta a bonusurilor si optiuni de sporire a acesteia, termeni de plata etc. Singurul efort pe care programul il solicita din partea utilizatorilor este acela de a completa un formular de inregistrare. A fost posibila si evitarea inregistrarii de facturi care necesita mult timp – Toshiba Partner face acest lucru automat, si, in plus, transforma achizitiile in bonusuri.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza