Links Sitemap Business Linker Sitemap

Magiunul de Topoloveni vedeta sau simplu produs de raft?

2684 afisari
Nicole Toma
Intr-o societate in care lupta concurentiala se da cu toate armele posibile, in care accentul se pune pe profit, iar lanturile de retail stabilesc regulile, exista totusi produse care se incapatâneaza sa respecte alte standarde. In aceasta categorie se inscriu si produsele Fabricii de la Topoloveni. Intr-un interviu acordat revistei "Business Arena", Bibiana Stanciulov, proprietarul companiei Sonimpex, producatorul Magiunului de Topoloveni, a vorbit despre experienta de a transforma un a
Când si cum a aparut ideea magiunului de prune?
Niciodata nu voi putea uita disperarea cu care priveam in 2001 mormanul de fier vechi pe care tocmai il cumparasem sub titlul de ”sectia de magiun” a fostei Fabrici de prelucrare a fructelor din Topoloveni. si, in aceasta disperare, parfumul primului cazan de magiun de prune mi-a declansat (suna proustian, dar e adevarat!) amintirea copilariei, când totul era frumos, bun si inofensiv. A fost declicul care a transmis informatia catre ceea ce mai ramasese din creierul meu agresat de cumpararea acestei “celebre” sectii. Am mizat pe copilaria ramasa in noi si am descoperit ulterior in magiun nu doar alimentul cu un gust aparte, ci si ”complexul nutritiv” care ne poate reda starea de bine, de sanatate, care ne elibereaza de stres, care ne amâna imbatrânirea – poate nu stiati, dar o pruna contine antioxidanti cât un pumn de afine.


Magiunul de prune de la Topoloveni este deja o “vedeta” a produselor românesti. Care sunt efectele acestui lucru?
Un perete plin de diplome si medalii interne si internationale, multumiri de la consumatori, indemnuri de la diverse categorii sociale sa continuam producerea magiunului si a tuturor conservelor na?turale fara zahar adaugat, 100% naturale, sanatoase si indicate pentru consumul unei game foarte variate de persoane: de la copii de peste sase luni pâna la vârstnici si bolnavi de diabet. Ne-am propus sa producem doar ”alimente functionale”, care consumate zilnic imbunatasesc starea generala de sanatate a semenilor nostri. Asa cum o arata si sigla noastra – inima radiind de sanatate –, consumatorii nostri fideli simt efectele benefice ale ”dulciurilor sanatoase”, 100% naturale, produse la Topoloveni, iar aceasta e cea mai importanta recunoastere pentru noi!


Care este povestea magiunului cu Casa Regala a României?
Cum ati devenit furnizorul Casei Regale?

In anul 2010, principele Radu al României a vizitat Topoloveniul si, firesc, am fost invitata sa prezint povestea seducatoare a magiunului produs in acea zona din 1914. In urma degustarii, am fost invitati de catre Casa Regala a României sa semnam documentele prin care deveneam “Furnizor al Casei Regale a României”. Suntem onorati ca produsul nostru este unul dintre preferatele Maiestatii Sale Regele Mihai I al României, care a impus in bucatarie retete cu magiun, printre care si o celebra rulada.

Cititi varianta integrala a acestui articol in editia tiparita a revistei Business Arena.
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza