Links Sitemap Business Linker Sitemap

Kaspersky Romania vizeaza prima pozitie pe piata solutiilor de securitate

3517 afisari
Victoria Donos
Kaspersky Lab Romania, reprezentanta locala a producatorului rus de solutii de securitate informatica, isi propune sa ajunga liderul pietei in urmatorii doi-trei ani, potrivit lui Teodor Cimpoesu, country manager Kaspersky Romania si Bulgaria.
“Strategia pe termen lung a Kaspersky Lab România este ca in doi-trei ani să devenim lideri de piaţă şi sa ne consolidam aceasta pozitie. De aceea, anul viitor ne vom concentra eforturile pentru sustinerea acestui obiectiv”, a declarat acesta pentru Business Arena Magazine.  
Totodata, compania estimeaza ca pana la sfarsitul anului va atinge o cota de piata de 20%-25%, dupa ce si-a revizuit in scadere estimarile initiale care vizau o cota de piata de 25%-30%. Motivul revenirii asupra cotei de piaţă, spune Cimpoesu „a fost dat de blocarea segmentului retail, din cauza reticentei consumatorilor in achizitionarea de solutii de securitate in aceasta perioada. In acelas timp, investitiile in sectorul de business au compensat foarte mult”. Privind in ansamblu evolutia companiei pe piata romaneasca, oficialul Kaspersky sustine ca, „in contextul economic actual, 2009 a fost un an bun pentru Kaspersky Lab Romania. Ne-am propus cresterea semnificativa a cotei de piata locale, consolidarea poziţiei de expert in securitate si cresterea ponderii vanzarilor pentru segmentul corporate”.  
Daca anul trecut, strategia de vanzari a rusilor de la Kaspersky a fost orientata in favoarea segmentului consumer intr-o proportie de 60%, in timp ce solutiile dedicate segmentului de business au acoperit 40%, in 2009 „am vrut sa inversam aceste rezultate (60% pentru business si 40% pentru consumer), a precizat Cimpoesu. Potrivit acestuia, la mijlocul lunii septembrie, ponderea celor doua segmente era la jumatate, „dar ultimul trimestru nu s-a incheiat inca si urmarim in continuare atingerea target-ului propus.”  
Reprezentanta locala a Kaspersky numara, la ora actuala, sapte angajati si deoarece Kaspersky Lab Romania nu face vânzări directe, ci susţine prin programe partenerii nu există nevoia unei echipe mari, explica Cimpoesu.  

Piata solutiilor de securitate informatica va ajunge la 10-12 milioane de euro  
In pofida crizei economice, piata solutiilor de securitate informatica si-a continuat tendinta ascendenta, fiind estimata de oficialul Kaspersky la 10-12 milioane de euro, pana la sfarsitul lui 2009, fata de 8-9 milioane de euro, in 2008.  „Chiar daca piata nu a crescut la nivelul estimat iniţial, investiţiile au continuat si continua sa joace un rol important in acest sens. Factorul decisiv reprezentat de cibercriminalitate şi cresterea exponentiala a numarului de amenintari informatice genereaza in continuare nevoia de investitii in securitate IT”. Indiferent de contextul economic, a mai explicat oficialul Kaspersky, companiile trebuie sa constientizeze pericolele la care se expun neacordand atentia cuvenita securitatii.  „Romania este una dintre tarile cu o rata ridicata a pirateriei, iar companiile care folosesc software pirat se expun unor riscuri foarte mari. Incepand cu sistemele de operare si continuand cu programele instalate pe computer, infractorii cibernetici folosesc adesea vulnerabilitati ale diferitelor programe sau tehnici de inginerie sociala pentru a infecta calculatoarele si pentru a extrage informatii confidentiale, a spus acesta, adaugand: „In continuare exista retele interne incorect proiectate – toti utilizatorii se logheaza ca administratori sau au drept de administrator, toata lumea foloseste acelasi cont pentru a intra pe un server de fisiere, instaleaza soft-uri nelegitime sau raspandesc infectii prin intermediul dispozitivelor de stocare de tip flash-memory.” Acestea sunt cateva argumente, dupa cum afirma Teodor Cimpoesu, pentru care companiile ar trebui sa investeasca continuu in securitatea datelor.  



 



 



   



 



 



 



 







Citeşte mai multe despre: Kaspersky,   Teodor Compoesu

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza