Links Sitemap Business Linker Sitemap

Cosmote obtine Certificarea Sistemului de Management al Calitatii

2981 afisari
Cosmote Romania a anuntat obtinerea Certificarii Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008, care atesta conformitatea procedurilor companiei la nivel international, in linie cu modelul de proces al Cosmote Group.
ELOT - Organizatia Elena de Standardizare, membra a IQNet - International Certification Network, a eliberat Certificatul Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008 pentru companie, in urma auditului de certificare efectuat la sfarsitul lunii septembrie 2010.  
“Implementarea sistemului de management al Calitatii ISO 9001:2008 certifica faptul ca operam in conformitate cu procedurile de nivel international si reprezinta un pas natural in evolutia companiei. Aceasta certificare reprezinta, de asemenea, o motivare in plus sa continuam in aceeasi directie, pentru a ne atinge obiectivul principal: excelenta in afaceri”, a declarat Spyridon Spyropoulos, Operations Director, Cosmote Romania.  
In ceea ce priveste gestionarea eficienta si imbunatatirea proceselor si a procedurilor, oficialii Cosmote au precizat ca firma a dezvoltat si implementat cu succes un model de proces bazat pe modelul eTOM. Modelul eTOM - enhanced Telecom Operations Map – este un model de proces pentru companiile si organizatiile de telecomunicatii care ierarhizeaza si clasifica procedurile unei companii intr-un mod structurat. Acesta a fost dezvoltat de catre TeleManagement Forum, o organizatie care ofera solutii practice si de orientare pentru managementul companiilor de telecomunicatii.  
Modelul de proces adoptat de catre Cosmote Romania este conform cu modelul de proces al Cosmote Group si ofera identificarea clara a proceselor, activitatilor, a diferentelor si duplicarilor, posibilitatea de a elimina activitatile redundante, precum si imbunatatirea continua a proceselor. Aceasta certificare dovedeste inca o data ca pentru Cosmote Romania orientarea spre client, calitatea, eficienta si imbunatatirea continua a proceselor sunt valori incorporate filosofiei de business.  
La 30 septembrie 2010, compania avea 6,7 milioane de clienti.  



Citeşte mai multe despre: Cosmote Romania

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza