Links Sitemap Business Linker Sitemap

Automobile Bavaria mizează pe creșterea segmentului auto premium

950 afisari
Pe o piață ce nu s-a refăcut încă total în urma crizei financiare, Michael Schmidt, președintele Automobile Bavaria Group, se bazeaza pe experiența echipei, pe diversificarea serviciilor și pe o gamă de produse de calitate pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare. Într-un interviu acordat revistei "Business Arena", Michael Schmidt a indicat că există un potențial important de creștere a afacerilor cu automobile rulate, iar continuarea creșterii economice este de așteptat să stimuleze și vânzările de autocamioane.
Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în anii care au trecut de la lansarea companiei pe care o conduceți pe piața locală?
În cei 21 de ani de la înființarea Automobile Bavaria, atât mediul de afaceri, cât și piața auto au trecut prin transformări importante, în paralel cu evoluția economică și socială a României. La începutul anilor ’90, piața auto era suprataxată, legislația era neadaptată, nu exista finanțare, birocrația sufoca procedurile de import. A urmat perioada de explozie a consumului, perioadă în care am atins 3.000 mașini noi importate, după care a venit criza și am ajuns la momentul actual, în care piața urmează un trend crescător, încercând să atingă nivelul de dinaintea crizei.


Care sunt principalele dificultăți  cu care vă confruntați în  activitatea curentă?
În primul rând, dificultățile legate de o piață care încă nu s-a refăcut după criza din 2009, apoi puterea de cumpărare din piață și, nu în ultimul rând, legislația ambiguă în ceea ce privește TVA-ul la importurile second-hand.

Ce elemente considerați că  ar putea contribui la o  îmbunătățire a mediului de afaceri din România în viitor?
Predictibilitatea este, probabil, elementul dorit de majoritatea oamenilor de afaceri.
Pe parcursul celor peste 20 ani de activitate în România, am trecut prin multe momente în care incertitudinea a fost principalul dușman al investitorilor. Infrastructura este un alt element-cheie mult așteptat de investitorii strategici.

To read the full version, see the print edition of Business Arena.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza