Links Sitemap Business Linker Sitemap

Atractia noilor provocari

3693 afisari
Alina Proorocu
Considerandu-se un copil al aviatiei, Madalina Cretu se afla de aproape 12 ani la conducerea biroului local al companiei Malev Hungarian Airlines. A intrat devreme in acest domeniu dinamic, alaturandu-se companiei Tarom imediat dupa absolvirea facultatii, iar experienta acumulata in acesti ani au ajutat-o sa conduca firma pe care o reprezinta in prezent catre consolidarea pozitiei pe piata romaneasca.
Astfel, anul trecut, Malev a transportat din/spre  Romania 218.000 pasageri, iar anul acesta Madalina Cretu spera sa obtina un rezultat similar, ceea ce ar insemna o crestere in conditiile actuale ale pietei din Romania. Potrivit acesteia, in 2009 cel mai mare grad de ocupare l-au avut zborurile din Bucuresti, luna septembrie fiind cea care a inregistrat un grad de ocupare de 73%, mult peste nivelul anului trecut. In aceasta vara, Malev a operat zilnic patru zboruri intre Bucuresti si Budapesta, cate doua pe zi de la Cluj-Napoca si Timisoara catre Budapesta si cate o cursa pe zi din Targu Mures si Iasi catre Budapesta, ceea ce a insemnat un total de 65 de zboruri pe saptamana. Continuand descrierea activitatii companiei pe piata locala, Madalina Cretu a mai indicat ca Malev zboara in prezent catre cinci destinatii din Romania, Bucuresti, Cluj-Napoca, Targu-Mures, Timisoara si Iasi, neintentionand intr-un viitor foarte apropiat introducerea de noi destinatii. “Monitorizam in permanenta piata si daca exista o nisa unde am putea introduce un nou zbor, o vom lua in considerare. In aceasta iarna insa nu vom deschide noi destinatii in Romania“, a declarat reprezentanta companiei, adaugand ca Romania este una dintre cele mai importante piete pentru Malev. Madalina Cretu a precizat ca destinatiile cu cel mai ridicat grad de incarcare sunt Bucuresti si Timisoara, cea de-a doua fiind cea care se bazeaza in principal pe pasagerii de tranzit via Budapesta. In luna aprilie a acestui an, Malev a inaugurat cel mai recent zbor in Romania, si anume Iasi – Budapesta. “Prin deschiderea acestei rute, am reusit sa crestem numarul destinatiilor si al zborurilor in ciuda decli­nului inregistrat de celelalte companii din cauza recesiunii economice“, a mai spus Madalina Cretu, absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Potrivit acesteia, numai in septembrie numarul pasagerilor transportati pe intreaga retea a companiei a crescut fata de anul precedent cu 13%. Aceasta se reflecta si in evolutia zborurilor din Romania, catre si de la Bucuresti, inre­gistrand cu 6% mai multi pasageri luna trecuta. Referindu-se la principalii competitori ai Malev pe piata locala, Madalina Cretu a mentionat Tarom, Air France, KLM, Lufthansa, British Airways si Austrian Airlines, apreciind competitia pe acest segment ca fiind foarte dura. De aceea, Malev a aplicat anul acesta o noua strategie comerciala ce a dat rezultate bune in Europa de Vest. Asadar, in campania de toamna, compania ofera tarife incepand cu 96 euro (round trip) cu taxe incluse pentru ruta Bucuresti - Budapesta si 22 euro (one way) pentru Targu Mures - Budapesta.
Vorbind despre ceea ce o incanta cel mai mult la actualul loc de munca, reprezentanta Malev a marturisit ca la mijloc se afla provocarile pe care acest domeniu le ofera. “In fiecare an deschidem noi destinatii, initiem mai multe zboruri, fiecare dintre acestea fiind o noua provocare pentru mine”, a incheiat aceasta.
Citeşte mai multe despre: Madalina Cretu,   Malev

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza