Links Sitemap Business Linker Sitemap

UniCredit Consumer Financing încurajează fidelitatea clienţilor

1974 afisari
Până pe data de 30 iunie 2016 UniCredit Consumer Financing (UCFin) desfăşoară o campanie prin care recompensează suplimentar clienţii care achiziţionează mai multe produse sau servicii financiare din oferta UCFin şi UniCredit Bank.
Astfel, persoanele care achiziţionează până la finalul lunii iunie un credit de realizări personale împreună cu un card de credit UniCreditCard Principal sau Premium oferite de UniCredit Consumer Financing primesc un discount din dobânda creditului, sub formă de bani - fiindu-le returnată pe card o sumă de până la 400 de lei, reprezentând 10% din limita cardului de credit achiziţionat. Oferta este valabilă pentru cardurile de credit cu limite aprobate de minim 1.500 lei, care sunt folosite pentru cumpărături de minim 400 lei în termen de o lună de la primirea cardului.

În plus, începând de anul trecut, oferta de produse a UniCredit Consumer Financing este concepută pentru a încuraja loialitatea clienţilor, astfel că, pentru mai multe produse achiziţionate în acelaşi timp aceştia beneficiază de reduceri progresive de dobândă. Concret, pentru un credit de nevoi personale al cărui cost total în condiţii standard se ridică la 10,8%, dobânda scade cu 1,5 pp dacă este achiziţionat împreună cu un card de credit şi o asigurare de viaţă şi cu până la 2 pp dacă este achiziţionat împreună cu un card de credit şi o asigurare de viaţă, iar clientul are sau îşi deschide un cont curent la UniCredit Bank în care i se virează salariul. Cu titlu de comparaţie, costul mediu al creditelor acordate în 2015 de către UniCredit Consumer Financing s-a plasat, în funcţie de tipul produsului, între 8,5% şi 12%.

“Strategia UniCredit Consumer Financing pentru 2016 urmăreşte două obiective majore: loializarea clienţilor şi adaptarea serviciilor pe care le oferim, astfel încât să ne asigurăm că le facem cu adevărat viaţa mai uşoară. Construim pe baza solidă pe care am creat-o anul trecut, când, prin lansarea unor produse noi şi încheierea unor parteneriate strategice, am realizat o creştere de peste 30% a volumului de vânzări faţă de 2014 şi am devenit unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa creditelor de consum. Pornind de aici, obiectivul nostru actual este de a deveni partenerul financiar principal al clienţilor noştri”, a declarat Alberto Garbarino, Preşedintele Directoratului UniCredit Consumer Financing.

Astfel, pe termen mediu, strategia UniCredit Consumer Financing vizează creşterea la peste 70% a procentului de clienţi care folosesc cel puţin trei produse ale companiei. În prezent, acest procent se situează la 55%, în timp ce peste 80% dintre clienţi folosesc cel puţin două produse din portofoliul UniCredit Consumer Financing. 

UniCredit Consumer Financing deserveşte în prezent mai mult de 120.000 de clienţi persoane fizice. Conform statisticilor realizate pe portofoliul actual, cei mai mulţi dintre clienţii UniCredit Consumer Financing provin din mediul urban (92% din total), au vârsta cuprinsă între 25 şi 45 de ani (54% din total), sunt căsătoriţi (61% din total) şi au studii medii şi superioare (83% din total).
Citeşte mai multe despre: UniCredit

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza