Links Sitemap Business Linker Sitemap

Enel a fost reconfirmat în cadrul indicelui FTSE4GOOD

1720 afisari
Enel a fost reconfirmat în cadrul Indicelui FTSE4Good, unde sunt listate companii de top, pe baza practicilor de mediu, sociale și de guvernanță (ESG), ca urmare a primei analize bianuale din 2018 publicată recent. Subsidiarele Grupului, Endesa și Enel Americas, și-au reconfirmat, de asemenea prezența, în timp ce Enel Chile a fost inclus pentru prima dată în cadrul indicelui.
Indicii FTSE4Good au fost concepuți pentru a măsura performanța companiilor care demonstrează că au un rol cheie în integrarea practicilor sustenabile în strategia de afaceri. Printr-o metodologie complexă, FTSE Russell oferă o analiză multi-dimensională a practicilor de mediu, sociale și de guvernanță corporativă, furnizând comunității de investitori un instrument pentru proiectarea și managementul portofoliului, prin care să analizeze criteriile ESG. Metodologia FTSE Russell este bazată exclusiv pe date disponibile public, ce necesită un grad crescut de transparență din partea companiilor care urmează a fi incluse. Prin urmare, confirmarea Enel în acest indice întărește angajamentul Grupului în promovarea responsabilității și transparenței, așa cum este menționat în Raportul de Sustenabilitate pe 2017.

În plus față de acest clasament, Grupul Enel este inclus și în alţi indici de sustenabilitate de top la nivel mondial, printre care Dow Jones Sustenability Index World, indicele Euronext Vigeo Eiris, indicele STOXX Global ESG Leaders și Indicele Carbon Disclosure Leadership. 

Angajamentul Enel de a respecta cele mai înalte standarde de sustenabilitate, recunoscut prin includerea companiei în acest indice, atrage din ce în ce mai mult atenția investitorilor ESG, ale căror participaţii în cadrul companiei sunt în creștere constantă, reprezentând peste 8,6% din capitalul social al Grupului la 31 decembrie 2017 (față de 8% la 31 decembrie 2016).

Potrivit companiei, această creștere reflectă importanța crescută pe care piața financiară o acordă elementelor non-financiare, ca recunoaștere a rolului pe care acestea îl au în crearea de valoare sustenabilă pe termen lung. Enel și-a asumat poziția de lider printr-o strategie bazată pe valorificarea oportunităților de afaceri asociate cu tendințele în urbanizare, electrificare la cerere și decarbonizare, pentru a profita de oportunitățile ce derivă din tranziția energetică la nivel global și pentru a juca un rol activ în cadrul acestei provocări atât de importante la nivel global. 
Citeşte mai multe despre: Enel

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza