Links Sitemap Business Linker Sitemap

British American Tobacco extinde distribuția glo în șapte orașe mari

2269 afisari
British American Tobacco (BAT) România a anunțat astăzi extinderea rețelei de distribuție glo, cel mai nou produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul, pe piețele din șapte orașe mari: București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.
  Această măsură face parte din strategia globală a British American Tobacco de a oferi consumatorilor noi modalități de a se bucura de tutun, prin intermediul unor produse de nouă generație cu potențial de risc redus.

Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarket-uri și benzinării din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași. De asemenea, o echipă dedicată de ambasadori glo™ a fost recent înființată pentru a le facilita fumătorilor accesul la produs, precum și pentru a le oferi acestora mai multe informații cu privire la caracteristicile cheie și modul de utilizare. Acum, dispozitivul glo™ este disponibil online, pe www.glo.ro, în magazinul dedicat glo™ din Băneasa Shopping City din București și prin rețeua de ambasadori, în timp ce consumabilele sunt accesibile și în cele 2.000 de puncte de vânzare cu amănuntul la nivel național. Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).

"Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație pe care le-am lansat în magazinul nostru din București în luna decembrie a anului trecut. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco. Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potențial de risc redus la fumatul tradițional.

Conform cercetărilor existente, vaporii produși de glo™ prin încălzirea tutunului conțin cu aproximativ 90% - 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară*. De asemenea, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum, în comparație cu fumatul**. La nivel global, peste 1.500 de oameni de știință, ingineri și specialiști în tutun lucrează în centrele de cercetare și dezvoltare ale companiei.
"Când am dezvoltat glo™, am vrut să oferim fumătorilor o experiență similară cu cea a fumatului, dar cu un potențial de risc redus față de cel asociat țigărilor. Este cunoscut faptul că arderea tutunului produce multe dintre substanțele nocive asociate fumatului. Deși efectele pe termen lung asupra sănătății trebuie evaluate în continuare, cele mai recente studii arată că glo™ produce cu aproximativ 90% până la 95% mai puține toxine decât țigările”, a spus Christopher Proctor, Chief Scientific Officer, British American Tobacco. 
Citeşte mai multe despre: British American Tobacco

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza