Links Sitemap Business Linker Sitemap

Raiffeisen Bank si-a dublat numarul de clienti Smart Mobile in 2017

530 afisari
În 2017, numărul clienților persoane fizice care utilizează Raiffeisen Smart Mobile, aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank a crescut cu aproape 100%. România are cel mai mare număr de clienți digitali din Grupul Raiffeisen Bank Internațional (RBI), după Rusia.
Clienții optează pentru mobil pentru plăți datorită modului simplu de logare și de autorizare a plăților, prin amprenta sau, pentru iphone X, prin Face ID. Tot pe mobil, își pot activă widget-ul inovator prin care își pot verifică șoldul contului fără logare, aplicație unică pe piață bancară.
 
 La sfârșitul ultimului trimestru din 2017, peste 475.000 de clienți erau activi pe platformele de online banking, iar numărul lor crește cu aproximativ 12.000 lunar. Tranzacțiile prin aplicațiile de internet și mobile banking au ajuns anul trecut la 16 milioane.
 
 Clienții fac depuneri în lei, schimburi valutare sau își plătesc facturile la unul dintre cele 189 de bancomate multifuncționale (MFM-uri) din rețeaua noastră. 43% dintre operațiuni au migrat către MFM-uri. Aceste rezultate se datorează și colegilor noștri din agenții, care învață, zi de zi, clienții să folosească noile tehnologii în folosul lor, pentru a face tranzacții mai rapide.  
 
 “Continuam să facem ceea ce știm mai bine, continuăm să facem banking, însă, ajutați de tehnologie, oferim o experiență mai bună clienților noștri și, înainte de toate, le oferim mai multă autonomie.”, spune Florin Boldescu, Chief Digital Transformation Officer în Raiffeisen Bank.
 
 În ultima perioadă, chiar și atunci când au nevoie de un credit pentru nevoi personale, românii se îndreaptă către mediul online. Astfel, portofoliul de credite Flexicredit inițiate online a ajuns la echivalentul a 34 milioane euro. Astăzi, procesul de aprobare a creditelor este 100% online, clienții urmând să vina în agenție doar pentru a semna contractul. La nivel de grup RBI, creditele solicitate prin canale digitale reprezintă 14,5% din totalul portofoliului.  
 
 La finalul lui 2017, 3 milioane de clienți persoane fizice din Europa Centrală și de Est foloseau aplicațiile de online banking ale grupului RBI.
   
 Raiffeisen Bank este o bancă universală de top care deservește aproximativ 2 milioane de clienți persoane fizice, 100.000 IMM-uri și 5.600 de companii. Rețeaua băncii în România număra 451 de unități, peste 1.000 de ATM-uri, aproximativ 19.000 de EPOS-uri și 189 de MFM (automate multifuncționale).
 

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza