Links Sitemap Business Linker Sitemap

Camelia Șucu și Genoveva Hossu prezintă CLASS IN

1523 afisari
Camelia Șucu și Genoveva Hossu aduc în România un nou concept de business, CLASS IN, care se adresează atât specialiștilor din industria de design interior, cât și iubitorilor de frumos. CLASS IN este un business full-service, care oferă atât servicii de consultanță, cât și obiecte de design, design complet și decorare, soluții complete, la cheie, dar și accesorii.
Asigurând o abordare holistică și creativă asupra oricărui proiect și un lanț complet de expertiză, cele două doamne intră pe piața din România cu acest proiect de pionierat, propunându-și să revoluționeze conceptul de "design thinking”.
Noul business este rezultatul unei fuziuni între două forţe complementare ale industriei de design interior: omul de business cu experienţă şi decoratorul creativ cu portofoliu remarcabil.
“De ceva vreme o urmăream deja pe Kelly Hoppen – care are cam tot ce-mi place la o femeie de afaceri: talent, pasiune, imaginaţie, ambiţie şi instinct – când am avut surpriza să-i găsesc un corespondent pe piaţa de design interior din România: nimeni-alta decât Genoveva Hossu, care este, de altfel, şi absolventă a cursurilor Şcolii Kelly Hoppen. Am început să-i urmăresc proiectele şi să o descopăr puţin câte puţin”, își amintește Camelia Șucu, strategic partner CLASS IN.
"Camelia Şucu este o forţă în industrie. Este o femeie care inspiră şi care impresionează prin idei şi prin experienţa de business greu de întâlnit la o altă antreprenoare. Are instincte foarte bune şi o pasiune pe care o îmbină fericit cu o minte calculată. De cum am întâlnit-o, am găsit cu uşurinţă pârghii prin care să schimbăm idei creatoare şi multe viziuni comune privind designul. Mi-a plăcut ideea ei de redefinire a brandului pe care-l deţinea, mi-a plăcut munca ei din trecut, dar cel mai important, mi-a plăcut doamna din spatele coperţilor de reviste glossy. Cu această doamnă am pornit la drum, în tandem, pentru a aduce în România un concept original”, spune Genoveva Hossu, strategic partner CLASS IN.

Potrivit companiei, CLASS IN este mai mult decât un showroom sau un spațiu-concept de obiecte și proiecte, CLASS IN este o platformă de parteneriat strategic în industria designerilor și decoratorilor, care își propune două obiective ambițioase și realizabile:

    •       Să agrege o comunitate restrânsă de lideri de opinie în domeniu, cu portofolii recunoscute, care să funcționeze ca modele, și care în schimb să beneficieze de avantaje concrete în proiecte, de networking relevant și de extra expunere.

    •       Să contribuie la educarea pieței, care să înceapă treptat să perceapă design-ul de interior ca pe un business full-service profesionist și de sine stătător, cu standarde și rigori proprii, pe care să-l ceară corect și mai ales să-l valorizeze corect.

Iar pentru cei care sunt curioși de povestea din spatele brandului, CLASS IN este un tandem creativ, două prietene care au realizat că pot duce pasiunea pentru decor interior, pentru estetică şi pentru traiul frumos la un alt nivel. Acel nivel este astăzi un spaţiu în care ţi-e drag să trăieşti, acel ACASĂ (HOME) pe care-l caută fiecare în normalitatea unui existenţe efemere, dar cu sens. Acesta este Home of interior design, Class IN: povestea business-ului pornit din pasiune.
Citeşte mai multe despre: CLASS IN

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza